HELLO THERE STALKERS!

I dag har jeg egentlig utrolig mye å gjøre, så jeg skjønner ikke hvordan jeg kan ta meg tid til å sitte her å blogge. Men skal man holde på leserne sine, så må man vell bare ta seg tid. Ikke sant;-)

Hater skoleprat, men jeg klarer ikke å la være å syntes synd på meg selv. Vi har så utroliiig mye å gjøre på skolen for tiden. Lekser, innleveringer, fremføringer, prøver and you name it. Tror lærerne at vi ikke har noen venner og at vi elsker å sitte inne å regne algebra og utforske hele verdens historien? Jeg driter vell i matte jeg. Vi lever faktisk i 2010, og vi har alt av teknologiske dingser som kan gjøre jobben for oss. Vet ikke om hvor lenge, men er sikker på at matte ikke blir like prioritert i fremtiden. Synd vi ikke er kommet så langt ennå… Sliter du også med skolearbeid og motivasjon?


Meg og Johanne som sitter å venter på bussen. Også Aleksander da, linsepusen!

Etter skolen så dro jeg og Hannemor hjem til henne å laget oss taco, nam! Var så sykt sulten etter en slitsom skoledag at jeg spiste så mye at jeg nærmest gikk opp 2 kg. Så nå veier jeg altså 158 kg. Slankekrigen next sa du?

            

Jeg har gitt opp forsøket på å ta bilde av Hannemor, for hun slår meg bare når jeg drar frem kameraet. Prøvde meg i dag og, men hun truet meg med at jeg ikke fikk taco da, så jeg måtte bare gi meg. Men så har vi jo noe som kalles for facebook vet dere, så jeg bare tok et der i fra. Mohahaha! Her har dere Hannemora mi:-) Hvis jeg ikke blogger i morgen så er det fordi Hanne har drept meg.


Senere når jeg har fått gjort ferdig leksene, så skal jeg trekke ut en eller flere blogger som jeg skal vurdere. Så følg med! Du kan da fortsatt melde deg på i et par innlegg under. Men først og fremst skal jeg ta meg en av de der berømte powernap'ene mine. Blogges senere!

28 kommentarer

Siste innlegg