KJÆRLEIK faktisk

Tumblr_kxwty6a4mj1qzr6ooo1_500_large


Dette bilde av Chuck og Blair er så utrolig nydelig!
20090822185224_large

20090324233556

Jeg var litt i det emosjonelle hjørnet da jeg surfet etter disse love-bildene. Nesten så jeg fikk lyst på kjæreste (ja, det er slutt mellom meg og Justin Bieber) da jeg så disse bildene. Og det sier litt, for jeg er egentlig blodfan av å være singel. Det og ikke være avhengig av en annen som man hele tiden må ta hensyn til, høres veldig slitsomt ut i mine ører, så lenge man ikke er totally in love med personen, noe jeg (u)heldigvis ikke har fått opplevd ennå.

Men noen ganger er tanken på å ha en armkrok å ligge i, en som betyr noe for deg, en du kan snakke med om alt, en som er din bestevenn, en du kan stole på, en du kan ha det morsomt sammen med, le, gråte, diskutere, lage mat, kose med og rett og slett bare ha en som er din og som bryr seg om deg, være veldig etterlengtede.

Har du en slik kjæreste som jeg nettopp beskrev?


Helt nydelig sang. Kanskje derfor jeg elsker singel livet?

13 kommentarer

Siste innlegg