GÅRDAGENS INNKJØP – SHOES

Var i byen en tur i går og kikket litt. Gikk innom "Din sko" som i det siste har fått inn masse kult, og da fant jeg disse herlige skoene. Jeg fant ut fort ut at disse to søtsakene måtte jeg ha, så nå står de pent plantet i skapet mitt.

Disse skoene var så sykt høye, så de minnet meg litt om Lady Gaga, så følte jeg bare måtte legge med en gaga-sang.


Tror jeg må øve meg litt hjemme før jeg går offentlig i disse. De er hele 14 cm høye, noe som gjør meg til en supermodell når jeg går i det. hehe! Men de er ikke så vonde å gå i siden det er platå fremme på foten som dere ser, som gjør at de ikke blir såå høre å gå i. Kunne du godt i så høye hæler?



Også kjøpte jeg disse litt mer elegante skoene, som ikke er like ekstreme som de andre. 

Hva synes du om skoene?

Forresten, prøver å laste opp en videoblogg, men ingenting vil sammarbeide med meg i dag:( Men jobber med saken!

   

33 kommentarer

Siste innlegg