HALLAIS!!!!!

Nei, nå gir jeg opp. Ingenting vil sammarbeide med meg i dag, så jeg sletta faktisk videoen i frustrasjon og sinne. Men siden jeg ikke skal en jævla dritt i dag (tror jeg), så kommer jeg garantert til å lage en ny video senere.

Jeg og Therese planlegger å lage en ny "må gjøre-video" på mandag, eller kanskje i morgen? Så da må dere følge med, for denne blir ENDA bedre. Selv om det nesten ikke skulle vært mulig, for den forrige var jo helt insane lizzm.

Anyways, har en skikkelig søndagsfølelse i dag, null sminke, daffeklær og har ennå ikke kommet ordentlig ut av sengen. Tror jeg tar en rolig kveld i kveld, og kanskje bare stikker en tur på besøk til Hannemor og chiller laksen.


Chillings i Therese's onepiece YOYO!! Kommer konkurranse i morgen hvor du kan vinne en av disse herlige dressene. Får en selv også, men klarer ikke velge farge. Hvilken farge synes du er finest?

Hva skal du i kveld daaa?:D

30 kommentarer

Siste innlegg