DID IT AGAIN

Det er merkelig nok mange som lurer på hvilken musikksmak jeg har, og der må jeg nok skuffe dere å si at jeg vet virkelig ikke. Kommer helt ann på humør, setting, når på døgnet, hvem jeg er sammen med osv. Hører på alt fra jallamusikk til joikebollemusikk. Men jeg tenkte jeg skulle begynne med å legge ut dagens sang på bloggen. Eller dagens sang blir vell å ta litt hardt i, for SÅ ofte blir det nok ikke. But here you go..

 
Shakira – did it again
Shakira er lekende sexy i denne videoen, som alltd. Ingen tvil om hva hun spiller på. Men det er ikke poenget, sangen er fengende og jeg liker den. Gjør du?

Har du et sangtips til meg? pliiiiis, jeg er desperat

7 kommentarer
    1. Jason Derulo – In my head <33
      Ron Pope - A drop in the ocean ( gammel, men MÅ høres hvis ikke du har)
      Kelly Clarkson - My life suck without you ( gammel , men fin ) ^^

    2. Kryptonite- Mario
      Lights off- Jay Sean
      Outta Here- Esmèe Denters
      Fire- Jay Sean
      Lose control- Timbaland ft. Jojo
      Knockout- Lil Wayne ft. Nicki Minaj
      In the end- Kat DeLuna
      Run the show- Kat Deluna
      You and me- Lifehouse
      I’ll be- Edwin McCain
      Wherever you will go- The Calling
      Fading like a flower (Radio mix)- Dan Winther
      Crazier- Taylor Swift
      Our song- Taylor swift

    3. 1. for blue skies – strays don’t sleep, UTROOLIG FIN!!!
      2. silly boy – rihanna ft. lady gaga, begynner å bli lei den…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg