JEG HAR FÅTT MEG KJÆRESTE

God kveld god kveld!
Har vært litt dårlig blogging i dag, men jeg gidder ikke å unnskylde meg for det om. Har jo faktisk et liv jeg og da, om noen lurte.

Er flere som lurer på når konkurransen skal avsluttes, og det vet jeg ikke helt sikkert enda. Må høre med unversity hvor lenge de ønsker å ha den pågående. Så da er det jo bare å melde seg på for dem som ikke allerede har gjort. Men en irriterende ting; det hjelper ikke å spamme med kommentarer som JEGVILJEGVILJEGVIL*9999, for det er bare drit irriterende som sagt, og du som har gjort blir ikke til å vinne, bare så det er sagt. Trenger vell ikke nevne naevn..

Men over til noe hyggelig. Jeg er på besøk hos min nye kjæreste 🙂 Gjett hvem av de tre guttene på bilde som er kjæresten min. hahahh

90 kommentarer

Siste innlegg