SEXY GRANDMA TODAY

God morgen kjære lesere<3
Til min store glede så skinte solen rett i ansiktet mitt da jeg satte foten ut døren i dag. Tromsø er virkelig vakker by når været er på sitt beste. Det var deilig å kjenne en viss varme av solen, som jeg ikke har kjent på flere måneder.

Knipset et bilde for å ha som minne i tilfelle jeg ikke ser den igjen på en stund.

Fikk en pakke i posten i dag som jeg ennå ikke har fått åpnet. Lurer på hva det er…

Nå har jeg puttet på litt sminke og noen helt randome klær og kastet i meg et par rundstykker. Må shine huset også, for fruen kommer hjem i dag. Så har det i grunn ganske travelt. Deretter er det jobb som står på menyen. Kjedelig med jobb i ferien, men må man så må man. Bahh!

I dag er jeg grandma, strikkegenser og briller.


Elsker strikkagensere, har sikkert 768 av dem.
Okei, dette innlegge ble ganske random. Må løpe av gårde nå, snakkes senere!

15 kommentarer

Siste innlegg