DETTE FIKK JEG I POSTEN I DAG, ANBEFALES!!

Jeg er ganske A4 når det gjelder sminke. Finner et produkt jeg liker, og bruker det om og om igjen, og når jeg blir fri, kjøper jeg det samme produktet. Så da jeg fikk disse produktene i posten i dag, tenkte jeg bare "kommer sikkert til å bruke de 1-2 ganger, så glemmer jeg at jeg har de". Men der tok jeg helt feil, for disse kommer jeg virkelig til å bruke for de var døds gode. Rett i sminkepungen, sier jeg bare.

Stainiac by the Balm
Dette er en balm som du smører på der hvor du vil ha en frisk og herlig glød. Fungerer helt sinnsykt bra som rouge. Tror faktisk jeg har funnet meg en ny favoritt rouge. Jeg er ikke så glad i rødlige lepper, men den er egnet for å ha på leppene også. .

På bilde ser dere jeg har brukt den som rouge. Utrolig fin!

Barry M dazzle dust
Fikk også to herlige øyenskygger fra Barry M som var helt nydelige. Fikk en i lilla og en i blå, som jeg gleder meg veldig til å bruke. Skikkelig freshe farger, og lett å påføre. Jeg ønsker meg de i flere farger, for de var ordentlig fine. Fikk ikke prøvd de ut før kameraet ble fritt for strøm, men jeg skal vise dere en annen gang når jeg har de på.

Bare så det er sagt; Jeg får ingenting for å anbefale disse produktene. Har fått sminke tidligere i posten som jeg ikke var noe særlig fornøyd med, og de skrev jeg da ikke om.

Har du prøvd ut disse produktene før?
Synes du jeg skal fortsette med å anbefale sminke o.l.?

EDIT: Produktene er fra http://www.makestyleshop.no/

15 kommentarer

Siste innlegg