JEG SELGER TO KJOLER

EDIT: BUDET GJELDER IKKE HVIS DU IKKE LEGGER MED MAILEN DIN, FOR JEG GIDDER IKKE DRIVE Å LEITE ETTER DEN, FOR JEG ER LAT!!!!

Rydda nettopp litt i klesskapet, og da fant jeg frem disse to kjolene som jeg ikke bruker. Derfor tenkte jeg å prøve å selge dem her på bloggen.

Det blir budrunde på kjolene. Du skriver bare i kommentarfeltet hvor mye du byr OGSÅ LEGGER DU MED MAILEN DIN(viktig), sånn at jeg kan kontakte deg hvis du "vinner" budrunden.


Svart og hvit "stuepikekjole" fra Gina Tricot. Den er i str. xs og den er aldri brukt. Budet starter på 50 kr

Budet er nå på 320 kr 360kr

Denne er også fra Gina Tricot og er i str. xs, brukt en gang. Budet starter på 100kr

Budet er nå på 400 kr

Da er det bare å by, for dere som er interesserte:-)

36 kommentarer

Siste innlegg