HEI VERDENS BESTE LESERE<3

Nå er det på tide å skryte litt av dere!
Jeg blir så utroliig glad for alle de koselige kommentarene jeg får for tiden, og dere er blitt skikkelig flinke til å kommentere. Fortsett med det! Får skikkelig mye motivasjon og får bare lyst til å blogge hele tiden.

Får jo selvfølgelig noen slemme kommentarer også fra en og samme person, nemlig "anonym". Gjentatte kommentarer fra "anonym" er at jeg er stygg, brunkremtryne og at jeg ser ut som en mann. LOL! Men alle de koselige kommentarene jeg får gjør at jeg rett og slett glemmer av de få stygge. Ser også at der er mange som kommenterer ofte, og dere legger jeg godt merke til dere, bare så dere vet det:)

Er egentlig helt sykt hvor langt denne bloggen er kommet, på så kort tid. Da jeg opprettet bloggen min 28. november 2009 lo jeg bare av meg selv, å tenkte "Jajaa, enda et dødfødt prosjekt". Men her sitter jeg altså tre måneder senere, å blogger.


glad bilder!

Dette kommer på bloggen i dag: dagens outfit, dagens sang, et par støveletter jeg vil selge og svar på spørsmålsrunden del 1 (skriflig eller video?)

Får avslutte dette innlegge med å si, TUSEN TAKK FOR AT DU LESER BLOGGEN MIN<3

75 kommentarer

Siste innlegg