“Trener du, eller går du på en diett siden du er så tynn”?

Har fått overraskende mange spørsmål om vekt, trening og kosthold i spørsmålsrunden. Skjønner ikke hvorfor det er så sykt mange som bryr seg om det. Men siden det er så mange som lurer så tenkte jeg og heller bare lage et eget innlegg om det.  Vell, dette innlegget kan sikkert tolkes på flere måter. Men dere spør, så jeg svarer bare.

Kan begynne med kosthold:
Jeg har i grunn et helt ræva kosthold. Har absolutt ingen rutine på når og hva jeg skal spise. Jeg spiser det jeg får servert til middag hjemme, og vi lever godt for å si det sånn. Koser oss med fløtegratinerte poteter og tjukke sauser. Så jeg er ikke noe sunn person, selv om jeg noen ganger prøver. Jeg er glad i mat, og spiser så og si det meste jeg får servert. Så lenge jeg ikke begynner å legge på meg, så gjør det meg ikke noe å være usunn. Men når/hvis den dagen kommer, da er det goodbye burger og kebab.

Dette var forresten middagen min i dag

Bacon-cheese; min favoritt!
Therese jobber i dag, og jeg klarer ikke å være borte fra henne en hel dag, bare derfor jeg måtte dra å spise burger på jobb med henne liksom… (Vi jobber på burgerman på kvaløya. Bare å komme innom å slå av en prat. Ring meg bare på 9953'''')


Busteeeeed!

Over til den harde delen, treninga:
Neida, tuller bare. Jeg liker veldig godt å trene, selv om jeg for øyeblikket ikke trener noe i det hele tatt. Men jeg SKAL begynne på SATS når jeg klarer å knø rumpa mi til det. Det er viktig å holde seg i form å ta vare på kroppen sin, men har rett og slett ikke hatt tid i det siste. Men jeg gleder meg veldig til å begynne, sånn at jeg får brukt litt energi på en god måte.

The BIG question; hvor mye veier du?
That's a secret i'll never tell, xoxo GossipTuva;-)

Var det bra nok svar?:-)

20 kommentarer

Siste innlegg