DAGENS OUTFIT OG SANG

God kveld  alle søte mennesker der ute!
For en gangs skyld klarte jeg å holde det jeg har lovd. Så her har dere dagens….OUTFIIIT!!


Både skjorta og buksa er fra Vero Moda, og de er fortsatt til å finne i butikken (bukse 139 kr og skjorta 259 kr). Jeg elsker Vero Moda, som mange av dere kanskje har skjønt. Sikkert halvparten om ikke mer av klærne mine er der i fra. You gotta love Vero Moda!


Herlig farge og detaljer på skjorta!


Veska er fra Kappahl(!!), armbåndene er fra H&M og ringen er fra Lindex


Elsker disse skoene. Synd de er i ræva kvalitet og begynner å bli ødelagt sakte men sikkert. Kanskje ikke så rart siden jeg ikke betalte mer enn 250 kr eller noe for dem i en jallabutikk nede i Polen..

SÅÅÅÅ kommer dagens…. SANG!!

Drit i å kommentar at sangen er gammel, jeg er klar over det. Men jeg liker den for det om den er gammel. PUNKTUM!

Whatchathink??

27 kommentarer

Siste innlegg