Bilder av meg og søskenene mine og mine kriminelle planer i dag

God morgen!
Synes det ble mye trist her på bloggen. Men noen ganger må man jo være det også. Men nok om det nå!

Våknet nu nettopp, hvis noen lurte. Fuck alt som kalles døgnrytme og runtiner. Siste fridag i dag, og gjett hvem som kommer til å måtte bli dregd etter føttene ut av sengen i morgen. Blir seriøst emosjonell av skole og alt det innebærer!

Noen som lurte på om jeg kunne legge ut bilder av meg og søskenene mine. Og jo, det kan jeg jo. Men det har seg sånn at vi er så utrolig mange, så jeg har ikke bilder av alle sammen. Men her er noen.
Meg og søsteren min Marlene, på døgnvillfestivalen:-D


Meg og broren min Raade. Synes du vi var like?


Fra venstre: Tommi, tantungen min Jakob, Karen, Bernt-Halvor, meg, Raade og Jordild. Bildet er tatt på konfirmasjonsdagen min:-)

Bare for å vri om temaet helt, skal jeg fortelle dere hva jeg skal gjøre nå? Jo, det har seg sånn at jeg har en søster som er en smule kortenkt og litt dum. Hun befinner seg nå i Haugesund, og hjemme i postkassen hennes som er LÅST, ligger det da et varselbrev om at hun har GLEMT å søke skole til høsten, og fristen går ut i morgen. Så jeg må altså dra hjem til henne å finne en måte å få det brevet ut på. Hun ba meg om å ta med brekkjern(?) i verstefall, så dere skjønner hva jeg må gjøre. Håper ingen ser meg i action, da får jeg nok rykte på meg som kriminell. Flaut!

Hva skal dere gjøre denne siste fridagen?:-D

19 kommentarer

Siste innlegg