Jeg ble tatt med buksene nede

Hey! Dere lurer kanskje på hvordan det gikk med postkassen. Den fikk gjennom gå, dere skal være glad dere ikke så meg da jeg stod å rev og slet i aviser vegg i mellom, men jeg fikk F*** ikke ut det brevet. Men det ordner seg, for søkefristen er tydeligvis ut morgendagen, så da rekker hun å komme hjem før den tid.

Foreldrene mine har vært en smule irritert over rommet mitt i det siste, og de ga streng beskjed i går om at jeg ikke fikk lov til å gå ut før rommet var shinet. Da fikk jeg litt panikk for jeg hadde det drit travelt med å komme meg ut, så jeg måtte bare finne ei nødløsning. Jo, jeg trodde jeg var drit smart så jeg fant frem en søppelsekk og heiv alt rotet oppi den og presset den godt (trodde jeg) inn i klesskapet. Men i morgest ble jeg tatt med buksene nede da Enid (fostermora mi) skulle låne et par sokker, og hele søppelposen datt utover gulvet…. Så ja, dere skjønner hva jeg skal gjøre i kveld. Gjett om jeg skal ha hushjelp når jeg blir stor!
HATE Å RYDDE!!!!

Vil du bli min hushjelp?
Har du noen effektive ryddemetoder? (utenom å presse alt i en søppelsekk)

29 kommentarer
    1. aah, er så glad for at jeg bor aleine. Ingen som maser om at jeg må rydde rommet mitt. Men til gjengjeld ser det ut som ett bombekrater også da. Hmpf. Jeg rydder best på natta med litt musikk på;)

    2. Digger bloggen din! jeg leser dag, og du er en nydelig jente! jeg lurte om du ville legge ut bilder av rommet ditt, du velger sefølgeligt helt selv. og hva faen er gale med fosterforeldre til deresom spør om det? de er jo akkurat som en vanelig familie! jeg bor i fosterfamilie selv.

    3. Haha, kunne gjerne hjelpt deg å rydde, men bur nok altfor langt unna..xD
      Eg pleie å stappe klea inn i klesskapet uten å legge dei sammen, ta alle tinga oppi posa og legge posane ein plass dei e lite synlig inne på rommet, og så har eg musikk sånn at alt skal gå masse fortare! Håpa tipsa hjelpe då 😉
      Morosamt bilete 😀

    4. hei:D hater å rydde selv:/ det er så kjipt!!
      tar så lang tid og blir bare stress!;O
      men uansett, jeg lurte på noe, når kommer den må videoen du og therese har snakket om?;P
      gleeeeder meg syyykt:P leser bloggen din og therese sin hver dag og flere ganger om dagen dere har så kule blogger:P
      klemz:)

    5. Anine: Hei:D Tusen takk for du leser bloggen min! Ja, kan sikker gjøre det en dag når rommet mitt ser ordentlig ut, hehe. Kanskje jeg får tatt bilde i kveld etter ryddinga. Ja, folk som kommenterer slikt har ikke så veldig mye peiling.

    6. MARI BEKKE: Hahah, ja blir vell sånn;) Jeg bruker også å rydde best om natten, faktisk. Får sånn ryddekick på en måte. Rart det der!

      Ja, noen er ikke så veldig snartenkte. Ingenting galt med det!

    7. jepp, jeg har en ryddeteknikk som funker ganske bra.. eller når jeg gidder å prøve så funker den:P hvis man rydder opp alt rett etter man har brukt det så slipper du å bruke timer på å rydde og du slipper å høre den “du får ikke gå ut før rommet ditt er ryddig” tingen 🙂 Men er ikke alltid så lett.. er så innmari lett å tenke at man tar det senere. hehe 🙂

    8. Det er mange som har fosterforeldre og det er absolutt ingenting å skamme seg over 🙂 har 2 venninger som også har fosterforeldre, hvor av hun ene desverre er ukomfortabel med å fortelle om det. tror faktisk at det kan motivere og at det vil hjelpe andre som også har fosterforelde, å lese at du også har det 🙂 ikke minst setter du, som en av norges topp 100 bloggere, dette frem i lyset og viser folket at dette ikke er så uvanlig 🙂 kansje det ville hjulpet mange om du fortalte din historie om hvorfor akkurat du har fosterforeldre 🙂 skjønner dette kansje er utrulig personlig, men igjen viser det at det ikke er en “skam” (om jeg kan kalle det det) å bo i en fosterfamilie 🙂

    9. kristin: Ja, jeg vet det er mange som har problemer og kanskje føler seg “mindre verdt” av å bo i en fosterfamilie. Men som du sier, det er ikke en “skam”. Det er faktisk utrolig bra at man har sjangsen til å kunne bo i en annen familie hvis man ikke har mulighet til å bo i sin egen, av forskjellige grunner. Men denne bloggen handler absolutt ikke om “hvordan” det er å bo i en fosterfamilie. Men hvis jeg kan hjelpe noen gjennom bloggen med at jeg har fortelt det, så er jeg bare glad for det:) Men hvis du leser et av gårdagens innlegg, så står det hvorfor jeg bor i en fosterfamilie. Takk for kommentaren og for at du delte meningene dine 🙂

    10. har av en eller annen merkelig grunn ikke fått med meg det innlegget før nå :/ må totalt ha oversett det. synes du har en bra blogg og tror faktisk at det du skriver hjelper andre 🙂 du er ett stort forbilde for mange! er helt enig i at det er utrulig bra at man kan bo i en fosterfamilie når man ikke kan bo hos sin egen. stå på vidre 😉

    11. Jeg hiver først alt i senga også sorterer jeg. Bruker bare et kvarter på det, og rommet ser ikke ut før jeg rydder heller så skjønner hvordan jeg får det til så fort

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg