Ligner jeg på Vanessa fra gossip girl?

Okei, jeg gidder ikke rydde akkurat nåååå! Liker å utsette ting til siste lliten.

Uansett, jeg fikk en veldig koselig kommentar vil jeg si fra en leser som sa at jeg lignet på Vanessa fra Gossip Girl. Det tar jeg som et komplimang, så tusen takk for det! Det har jeg aldri hørt før, så jeg måtte google bilder av henne å studere henne. Men jo, vi har kanskje noen likhetstrekk, eller er både jeg og hun som kommenterte det helt på bærtur?

Ligner jeg på henne?


Jeg minner om

konkurransen hvor du kan vinne kosedress fra Unversity som du finner HER

Også er jeg med i en blogg vs blogg på Martintk sin blogg. Hvis du vil så kan du stemme på meg HER hvis du synes jeg fortjener det.

Nå skal jeg gå å videoblogge. Hva tror dere jeg skal gjøre på videobloggen?

86 kommentarer

Siste innlegg