SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN DEL 2

Vet foreldrene dine om bloggen, og i såfall – hva synes de om den?
Ja, de har nylig fått vite om den, og de sier ikke så veldig mye. Men tror de er imponerte over at jeg har så mange lesere.

Hva syns du om at Therese er kommet så langt opp på topplista og er du sjalu på henne?
Jeg unner henne å være der, og jeg synes hun fortjener det. Jeg er vell ikke direkte sjalu på henne, for man må jo jobbe for å oppnå noe, og det har hun gjort.

Kunne du vært med Therese 24/7?
Nei, da hadde jeg fått ADHD.

Hvilke blogger på topp lista leser du?
De jeg digger mest er:


Therese Nielsen – www.tcmn.blogg.no


Kristina Andersen – www.kristinaandersen.blogg.no


Anna Edwin – www.annais.blogg.no

Også er jeg innom Lars, Julia, Voe, June, Bea og Heidi Alexandra. Resten er jeg også innom av og til.

Liker du BikBok?
Jepp, digger BikBok, de har utrolig mange kule klær. Har til og med planer om å søke jobb der!

Er du virkelig "Vill i assen" siden du heter Willassen?
Stemmer det!;-)

Syns du at du selv er pen?
Synes ikke at jeg selv er stygg, men ikke drit pen heller da. Har nå godtatt meg selv sånn som jeg er.

Har du mensen?
Ja, men ikke akkurat nå.

Kan du spille noen instrumenter?
Nei, men skulle ønske jeg kunne spilt gitar og piano.

Kan du selge flere ting på bloggen din?
Jepp, det kommer flere ting til salgs på bloggen. Men HER og HER finner dere de to salgsinnleggene som allerede er lagt ut.

Hva gjør deg glad?
Ferie i varmere strøk.

Penger, så jeg kan shoppe alt jeg vil ha.

Også venner, familie, mat, senga mi, leserne mine, koselige kommentarer, dataen, iphonen, fine sko, glade mennesker og masse masse mer.

Velg tre ting du ville tatt med deg på ei øde øy?
Iphonen, mat og en venn.

Liker du sommer eller vinter best?
Dette var ikke et vanseklig spørsmål, SOMMER OF COURSE<3

Liker du skolen, hvilke karakterer har du?
Nei, jeg hater skolen sykt mye. Og derfor har jeg dårlige karakterer. Desverre!

Hvordan får du så tykt hår?
Vet ikke, er født med det. Men man kan jo ty til tupering og sikkert andre metoder for å få det til å se tykkere ut.

Wesc eller Swag?
Ingen av delene.

Har du mye merkeklær?
Har noen, men merkeklær er ikke et must.

Annais eller Voe?
ANNAIIIIIIS!! er lei voe…..

Hva ser du etter i en gutt?

Store muskler, vaskebrett, kjekk, akkurat som Taylor Lautner.

Neida. Det jeg legger merke ved en gutt er personlighet, at han ikke tar seg selv så alt for høytidelig, pent smil, snille øyne, glimt i øyet, liker at dem er litt badboy men soft på innsiden, viser at han bryr seg og at han rett og slett er snill. Har en gutt alt dette og han ser ok ut, så blir den personen nydelig i mine øyne. Hva ser du etter i en gutt?

Bruker du sminke på skolen, i såfall hvor lang tid bruker du på å ordne deg om morgenen?
Hehe, det er sykt å se hvor mye denne bloggen påvirker. Før gikk jeg så og si aldri med sminke, men nå bruker jeg det mye oftere, nettopp fordi man trenger bloggbilder. Nesten litt flaut å innrømme, but that's true. Jeg har aldri tid om morgenen til å sminke meg, så jeg gjør det alltid når jeg er kommet på skolen. Alt fra 1-10 minutter.

Bruker du mye sminke til daglig?
ID pudder, solpudder og maskara er det det går i.

Har du vært fjortiz?

Jepp! Speilbilde, tupert hår til skyene og billig H&M sminke. 8. klasse var herlige tider!

Har du alltid hatt så langt hår?
Ble jo ikke født med langt hår da, hallooo? Hehe, neida. Har hatt langt hår helt siden jeg var rundt fem år. Men da jeg var liten hadde jeg kort hår, fordi jeg alltid pleide å finne frem saksa å klippe meg selv guttekort. Jeg var skikkelig badgirl og hang kun med gutta.

Har du prøvd snus eller røyk?
Ja og ja.

Hvorfor bruker du så mye brunkrem?
Bruker ikke brunkrem, bruker ID pudder.

Er du jomfru?
Nei har jeg jo sagt. Jeg er tyren!

Var det bra nok svart?;-D

16 kommentarer

Siste innlegg