HVILKEN FARGE SKAL JEG VELGE? HJEEELP!

I dag har lillebror bursdag. og han blir HELE 13-år! Gratulerer med dagen verdens beste og mest irriterende lillebror<3<3

Herreguuud, sykt å tenke på at den lille shittkidden skal begynne på ungdomsskolen til høsten. Ser det så sykt for meg, han og vennene hans går der i wesc genser og tror de er så stilige at de snubler i sine egne ben. Haha!


Er mange som lurer på når kosedress konkurransen avsluttes. Det vet jeg ikke ennå, for har ikke fått noe svar fra university, men jeg sier i fra så fort jeg får svar!!

Men jeg skal jo også få en kosedress fra dem, og det eneste jeg trenger å gjøre er å bestemme meg for hvilken farge jeg vil ha, og sende dem mail. Men det skulle vist ikke være så enkelt, for jeg klarer ikke å velge ut hvilken fagre jeg skal ha. Så dere må hjelpe meg!

Det står mellom disse tre. Hvilken farge synes du hadde kledd meg best?

171 kommentarer

Siste innlegg