PREMIRERE PÅ PARADISE I KVELD!

Jeeey, i dag er det premiere på Paradise Hotell som sikkert de aller fleste har fått med seg! Jeg får ikke sett det i kveld, men jeg tar det bare opp. Får ikke sett det fordi i kveld så skal jeg på kino å se "Alice in wonderland". Noen som har sett den? Den må jo nesten bare være bra, siden min kjære Johnny Depp er med!

Men jeg gleder meg til å følge med på årets paradise, for i år er en kjent kar fra Tromsø med, altså Torbjørn Barth. Håper det blir mer action på hotellet i år enn det det var i fjor, men det tror jeg og, for i følge videoene jeg har sett på nett av  deltagerne virker de jo faktisk helt sykt… PR-KÅTE!! og kåte sjenerelt. Men de er jo voksne mennesker alle sammen, selv om man ikke skulle tro det. Hun der Tine Valle vet jo ikke helt hvordan man fremstiller seg selv på en positiv måte akkurat. Mange kort tenkte uttalelser.

 
Her har dere Tromsø gutten. Må vell kanskje heie på han!

Skal du se på paradise i kveld?
Kjenner du noen som er i med i år?
Kunne du vært med i et slikt program?

30 kommentarer

Siste innlegg