Kinodate med Therese og Johanne – Alice in wonderland

(skrev dette innlegge i går, men sovna før jeg fikk publisert det)
Da har jeg akkurat kommet hjem fra kinodate sammen med Therese og Johanne.

Var første gang jeg og Therese traff Johanne, og hun var ei kjempe søt jente som var lett å snakke med. Det er alltid trivelig å bli kjent med nye folk. Selv om det ikke ble så veldig mye snakking i og med at vi dro på kino. Så neste gang blir det nok kafe, eller hvertfall noe mer sosialt.

Johanne dro opp speilrefleksen å knipset dette bildet av meg og Therese. Haha, litt flaut å ha photosession i kinosalen, men man måå jo ha bloggbilder vet dere. Filmen begynte rett etter så det ble ikke flere bilder enn dette, så Therese måtte redigere Johanne inn i bilde for det ble ingen bilder av henne.

Ble forresten sykt skuffet over filmen, altså Alice in wonderland. Hadde ganske høye forventinger, i og med at både Johnny Depp og Anne Hathaway er med i den. Skjønte egentlig ingenting av den, for det skjedde bare masse hele tiden, men hadde liksom ingen handling. Eller så var det bare jeg som ikke skjønte en dritt…Haha! Hvis ikke Depp hadde vært med, så hadde jeg nok sovna, for han er absolutt en av mine favorittskuespillere.


Må jo ha med et bilde av god klumpen min. Hadde jeg hatt sjangsen, så hadde jeg kastet meg over han.


Bare litt random bilder vi tok mens vi ventet på bussen. Skjønner ikke hvorfor bildene blir så småe.. Må være noe med innstillingen på kameraet mitt!

Har du sett Alice in wonderland, og i såfall – synes du den var like dårlig som meg eller er det bare jeg som ikke fatter en dritt???

11 kommentarer

Siste innlegg