EMO-MAKEUP – HOT OR NOT?

Heihei!
Nå har jeg fått redigert noen flere av "emobildene" mine. Nei, jeg er ikke "blitt" emo, som mange tror. Det er ikke noe man blir over natten. Emo eller emosjonell betyr det samme som følelser. Så.. Jo, da er jo alle litt emosjonelle i blandt.

Jeg hadde lopper i blodet, så jeg fant frem alt av sminke å lekte meg frem. Jeg ble inspirert av sminken til hun røde dronningen i "Alice in wonderland" som jeg var på kino å så i går, men endte heller opp slik som dere ser på bildene.

Leppene fikk jeg inspirasjon fra Nora Alba.

"Emosminke" er skikkelig fascinderende og jeg synes jeg fikk det ganske kult til. Men kjente at huden min ikke hadde så veldig godt av det, så jeg måtte smøre på tjukt lag med ansiktskrem etterpå.

Bildene kunne blitt råbra hvis jeg hadde hatt et speilrefleks, ordenltig lys, setting og fotograf. Fotografen min var selvutløseren, og den er ikke alltid like enkel å sammarbeide med vet dere.

Hva synes du om sminken?
Hvilket bilde likte du best?

50 kommentarer

Siste innlegg