MELD DEG PÅ OUTFIT “KONKURRANSEN” MIN

Jiiippii;-)!
Ser ut til at det er mange som er interessert i at jeg skal ha ukens outfit på bloggen med DERES outfits. Regner med at jeg blir til å kåre ukens outfit hver søndag. Så dere som vil være med må sende meg mail på [email protected] med outfit bildene deres. Dere kan sende inn så mange outfits dere vil, og jeg lagrer de på pc'n min slik at om du ikke blir ukens outfit denne uken, så kan du fortsatt bli det neste. Skjønner dere?:-) Personen som vinner får selvsagt linking til bloggen, hvis den har blogg.

Så da er det bare å sende inn, og jeg håper på masse kule outfitbilder neste gang jeg sjekker mailen min!!:-)

EDIT!: HA "UKENSOUTFIT" SOM EMNE NÅR DU SENDER MEG MAIL!!

Litt inspo må man ha med i dette innlegge!
Theskinny_f21spring10lookbook_2_large
Skal du sende meg mail?

18 kommentarer

Siste innlegg