MINE NYE(gamle) KLÆR

Heyheihallåå! Akkurat nå sitter jeg og Therese og koser oss med litt grændis og tvkos. For et liv vi lever!

Har som sagt vært hos søstra mi i dag å voldtatt klesskapet hennes, og da jeg dro hjem var veska mi så full at jeg ikke fikk igjen glidelåsen. Jeg stressa som faen da jeg skulle til bussen, så det forundrer meg ikke om det ligger noen klær her og der på veien etter meg. Bra for uteliggerne her i byen da..

Gidder ikke legge ut bilder av aboslutt alle klærne, for de kommer på outfit bilder senere. Men her er litt av arvegodset:


Zøøøøt sommerkjole/tunika




Rå stilig Bob Marley t-skjorte. Love it!


Jeg er veldig fornøyd jeg! Elsker å arve klær, det er både smart ,billig og miljøvennlig. Selv om jeg ikke er en så veldig miljøbevisst person.

Hva synes du om klærne?

33 kommentarer

Siste innlegg