SYYK VIDEO IS COMING + NNM I TURN I DAG

God morgen!
Jeg og Therese var oppe sent på natt å laget en helt syyyyk video som kommer ut senere i dag på bloggen!!

Et hint er at vi har fått denne grusomme sangen på hjernen, uff! 
 
Haha, vet ikke om jeg gleder eller gruer meg til å legge ut videoen. Lurer på hvordan responsen fra dere blir. Håper i hvertfall dere tåler litt ironi!

Nå skal jeg få i meg litt mat og putte på litt sminke og noe klær, så skal jeg dra i turnhallen sammen med søstrene mine å se på gamle turnvenner konkurrere i nord-norsk mesterskap, og det gleder jeg meg veldig til å se på! GOO Tromsø Turnforening!!


Meg og Karen da hun hadde blondt hår.

Jordild, lillesøsteren min. Ja, hun er faktisk LILLEsøsteren min..

Skal filme å ta masse bilder i dag, så dere får et innblikk av hva jeg holdt på med i mine yngre dager. Outfit kommer også, kanskje før jeg drar hvis jeg rekker:-)

Ha en strålende lørdag alle sammen♥
Hva skal dere gjøre idag?

38 kommentarer

Siste innlegg