18. PLASS(!), SALGSBLOGG?

God morgen kjære lesere!
Igår hadde jeg jo leserrekord noe som resulterte i at jeg nå ligger på 18. plass på topplista(!!). Det er jo kjempe bra det, men jeg vet jo at jeg ligger der pågrunn av linken til Therese. Men bare det å se navnet sitt så høyt oppe, bare for en dag om så, er en deilig følelse. Men jeg blir jo garantert til å fyke ned til 28+- der hvor jeg egentlig hører hjemme, ganske fort.

Jeg rydda litt i klesskapet i går, og da fant jeg en hel haug med klær som jeg gjerne skulle blitt kvitt. Jeg har endelig tatt meg selv i nakken å innsett det at man ikke kan ta vare på alt mulig. Er en god del som jeg kunne tenkt meg å lagt ut på salg enten her på bloggen eller opprette en salgsblogg sammen med Therese. Vi har tenkt tanken, så det er mye mulig.
 
Noe av klærne.

Peace out! Nå stikker jeg i turnhallen å ser på det beste av det beste, nemlig apparat turn. Og i dag tror jeg det blir mye bra turning, så jeg skal filme det beste!
 
Også skal Runar Dahl Hansen (en sykt god turner som jeg så skikkelig opp til og hadde et lite crush på da jeg var liten) ha en liten turnoppvisning. Gleder meg!  

Skal jeg og Therese starte opp salgsblogg?
Skal du i Gyllenborghallen i dag?

86 kommentarer

Siste innlegg