I DAG HAR JEG LEKT FRISØR

Idag har jeg lekt frisør med håret til Hanne og Ida. Fikk beskjed for noen timer siden av dem at jeg måtte hute meg til Hanne for å farge håret til Ida. Så jeg måtte jo bare gjøre som jeg fikk beskjed om, ellers hadde jeg fått ris på rumpen.

 FØR

Under prosessen..

Her var Ida rimelig nervøs!!!

Welcome to Ida's nesehull

ETTER!

Ble veldig bra resultatet, og jeg tror Ida ble fornøyd. Jo, det tror jeg, ellers ville hun sikkert drept meg. Her var ikke håret blitt ordentlig tørt enda. Trodde egentlig ikke at det skulle bli så bra siden hun hadde såpass lyst hår fra før av.

HVA SYNES DERE? FINEST FØR ELLER ETTER?

Hanne fant plutselig på at hun ville prøve noe nytt hun også, sa da tvingte hun meg mot min vilje om å klippe lugg på henne. Jeg hater virkelig å klippe andre, for jeg er så redd for at det ikke skal bli vellykket. Men det er jo de som tar sjangsen når de ber meg om det. Men synes det ble bra da:-)


Hannemor med lugg!


Nystyla og freshe jenter;-)

HVA SYNES DERE?
Hadde du turt at jeg hadde klipt eller farget ditt hår? heheheh

49 kommentarer

Siste innlegg