MEG UTEN SMINKE :O


Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen og hoppet i min herlige nattakosedress. Den er så søøøt med masse bamser på, føler meg nesten som en liten unge i den. Har også kuret håret mitt med den nye hårkuren jeg kjøpte i dag fra Loreal. Håper denne gjør underverker på håret mitt så jeg våkner med silkemykt hår i morgen. Den lukter i allefall kjempegodt!


For dere som klager på at jeg bruker så mye brunkrem; her har dere en helt naturlig Tuva uten noe makeup. Det viktigste skjønnhetstipset jeg har er å fjerne sminken før man legger seg. Jeg får alltid uren hud hvis det skjer at jeg ikke gjør det. Men det gjør jeg alltid, for jeg klarer ikke å sove med maska på. Hvis jeg får noen slemme kommentarer om at jeg er stygg uten sminke, tror jeg nesten at jeg må død. not! Det glinser i trynet fordi jeg har smøret meg med ansiktskrem hvis noen lurte.

Det var MARION som gjettet riktig på gjettekonkurransen under. Svaret var 215 kr:-) Noen av dere var jo heeeelt på bærtur å gjettet skyhøyt, hehe. (trykk på navnet for å besøke henne)

Nå ligger jeg i sengen, som forresten er min favoritt plass å være. Skal bare se på dagens episode av paradise før jeg tar kvelden, God natt lesere<3 love you all

70 kommentarer

Siste innlegg