Fredag, helg, skole, mågjørevideo, sporløst forsvunnet(?) og ski hva er det?

Gooood morgen lesere!
Våknet med et smil om munnen i dag. Tanken på at det er fredag og at jeg kan sove lenge i morgen med god sammenvittighet, uten om at jeg har forsovet meg, er så sinnsykt digg. Nå skal jeg bare på skolen å gjøre alt det kjedelig, så er det helg for faenihelvettesatan. Og tanken på at det snart er påskeferie, deretter litt mer skole, så er det faktisk sommerferie. Oh my god. Jeg ser faktisk lys i tunnelen.

Dere vet Therese? Hun der tcmn, hun der mongo bestevenninna mi? Ja, hun ja. VET DERE HVA? Jeg leste nettopp bloggen hennes hvor hun hadde skrevet at hun ikke finner den nye må gjøre-videoen på PCn. Kill her! Best for henne at hun finner den, ellers blir jeg veldig.. trist!!! For den har vi brukt driiit langt tid på, og den ble helt insane bra. Bedre en den forrige(!) belive it or not. Jaja, ser ut til at dere blir nødt til å vente lengre på den hvis hun ikke finner den..

Vi var forresten på "skitur" her om dagen med klassen. Jeg og Therese vet ikke en gang hva ski er, så vi trasket på bena etter klassen mens de løp av gårde på ski. Vi ble så emo at vi la oss ned i snøen for å død.

Mitt tur outfit. Nice kombinasjon eller hva?

Men må løpe til bussen, snakkes mine søte lesere<3

15 kommentarer

Siste innlegg