dette innlegget handler faktisk om FISK

Heihei!
Når jeg spiser noe jeg synes er virkelig godt forsvinner det som heter selvkontroll og begrensninger. Vi hadde fisk til middag og det er faktisk en av mine favoritt retter. Og det er jo ganske bra, for alle vet jo at fisk er kjempe sunt. Men ødela nettopp det hele med å stappe i meg ei feit sjokoladekake til dessert. JEJE! Er så mett og fornøyd nå at jeg ikke klarer en dritt. Jeg vet det er mange som hater fisk, men tror kanskje det har noe med hva man er oppvokst med? Sånn som jeg, har fått fisk inn med morsmelka. Ikke bokstavelig talt, men jeg, søskene mine og pappa var hele tiden på fisketur da jeg var liten, også spiste vi det til middag etterpå. Sikkert derfor det var ekstra stas å spise det, siden vi hadde fanget den selv. Har mange fine minner fra da vi var på turer med pappa♥

Dette er pappaen min. Høvdingen!

Meg, pappa og Karen
Fikk litt sjokk da jeg så dette bilde. La merke til at det var snø på fjellene, og vi BADA? Ekte nordlændinger;-)

Men nå skal jeg spille litt Qilox på facebook, ta meg en liten middagslur og rydde ferdig rommet. (ja, blogger enda fra PCn fra 1960)

Liker du fisk?

28 kommentarer

Siste innlegg