MIN LILLE BLOGGHISTORIE

Fikk en del spørsmål under spørsmålsrunden om hvorfor jeg blogger osv, så her skriver jeg litt om det..

Da jeg startet denne bloggen 28. november 09 hadde jeg ingen mål og mening med bloggingen. Har aldri sett på meg selv som en "bloggeperson", fordi jeg tok aldri bilder og har i grunn et ganske kjedelig liv vil jeg påstå. Men jeg har alltid likt å skrive og har en ganske god karakter i norsk. Det er vell kanskje mitt sterkeste fag når jeg tenker meg om. Men i allefall, jeg blogget da i en uke omtrent før jeg gikk lei, nettopp fordi jeg ikke hadde noen lesere. Hvis man ikke har noen lesere som leser det du skriver, føler man ikke noe vits i å blogge. For da blogger man jo bare til seg selv? Alle liker jo å få tilbakemeldinger på det man skriver. Så det er i grunn dere lesere som får denne bloggen så bra!
Meg og Marte. Dette var mitt første "bloggbildet", som ble tatt i det øyeblikket jeg opprettet bloggen. (Her var jeg ganske tæææn, miss it)

Marte og Therese blogget de også, og jeg så det at lesertallene deres bare steg oppover. Så da bestemte jeg meg for å starte igjen, for jeg så hvor ivrig de var. Og da la jeg mer arbeid i bloggen, og lesertallene mine steg de og, sakte men sikkert. Når man ser at lesertallet stige får man masse motivasjon til å fortsette. Og da jeg oppdaget at jeg var kommet på topp hundre ble jeg så glad at jeg blogget hele tiden. Ble så ivrig at jeg blogget om masse uinteressant crap bare for å blogge å holde lesertallene oppe. Ble nesten helt desperat.. Sykt hvor denne bloggingen tar av.

Nå er jeg veldig fornøyd med både lesertallet og leserne mine. Jeg er ikke desperat etter å komme høyere på listen, for det gjør jeg hvis jeg fortjener det. Trives veldig godt der jeg er nå også, og jeg vet det er mange andre flinke bloggere som kanskje fortjener det mer enn meg. Jeg blir glad når jeg kjenner igjen mange av de som kommenterer, for det er flere av dere som er kjempeflink til å kommentere. Marianne fra Bodø har jeg lagt ekstra godt merke til:-)

Dette er tredje gangen jeg legger dette bildet ut (dårlig blogger!!!) Hehe neida. Men er mange som har spurt om hvor disse brillene er i fra, og de er i fra Bik Bok:-) Er blitt litt dårlig på å svare på spørsmål fra dere, men skal skjerpe meg!

Tusen takk for at DU leser bloggen min♥

Hvorfor blogger DU?

23 kommentarer
    1. Jeg elsker blogging, elsker og ta bilder ogsånt. hihi. Blogger også fordi jeg er avhengi og det har blidd en del av livet mitt og lese bloggen og blogge selv, du er min favoritt blogg av alle jeg leser 🙂 ELSKER bloggen din, hvis du slutter og blogge, er ikke blogg så viktig lenger. Hver gang jeg ser deg i byen tenker jeg liksom “Oj, der er jo tuva :D” Herregud du er pen, og virker utrolig snill ogsånt. Utadvent må du allefall være, det virker jo som om jeg kjenner deg bare av og lese bloggen din. Du er fantastisk, og fortjener virkelig 1.plass på blogg.no!<3

    2. Jeg blogger fordi jeg syns det er gøyt, men får ikke så vedlig mange kommentarer da, men nokk til å gjøre meg happy. Leser bloggen din vær dag =D

    3. du skriver utrolig bra! 😀 jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg blogger, men jeg har et lite håp om å en gang få enda flere lesere enn nå (hvor jeg ikke har så mange). Jeg har kjempelyst til å få mange lesere, så jeg jobber for det!

    4. Jeg blogger egentlig for at det er artig og få flere lesere og det er rett og slett artig og bare sitter og skrive flere og flere innlegg så folks kal få se hva jeg liker og skrive om og sånn .
      Pluss alle leserne ( ikke at jeg har så mange da ) men de får meg til og ha lyst og fortsette.
      Litt av samme grunn som deg og da 🙂

    5. Håper du ikke sletter bloggen din, den er dagens høydepunkt. Er innom den minst 5 ganger hver dag! Den er min helt klare favoritt! ^^

    6. haha vi har måke pc vis din er emachines. har du kjøpt de brillene på bikbok? eg har sånne og:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg