VIDEOBLOGG IS COMING UP – PARODI AV HEIDI ALEXANDRA

God morgen dere!
Våknet i dag av at jeg hadde nåkka så inne i granskauen med mensensmerter. Ærlig sak det. Så nå har jeg dopet meg på IBUX, så får håpe det redder dagen min.

Men uansett, dette innlegget skal ikke handle om tante rød.

I går så bestemte jeg meg for å lage en videoblogg om hvilket hårprodukter jeg bruker. Men så fant jeg denne geniale videoen:

Haha, ler meg ihjel!

Så jeg ble inspirert av denne dama, og fikk lyst til å gjøre noe lignende. Og det gjorde jeg da, så nå driver jeg å redigerer filmen jeg laget. Haha, morsomt.


Ikke misforstå meg, jeg liker Heidi Alexandra og jeg leser bloggen hennes hver dag. Men hun er jo helt genial, og så morsom å parodiere(hvis det skrives sånn).

Vil du videoen?

21 kommentarer

Siste innlegg