DAGENS INNKJØP OG PLANENE FOR KVELDEN

Heii dere!
Nå har jeg nettopp vært å shoppet litt, igjen. Men jeg tjener mine egne penger, så ingen kan stoppe meg. Jeg har skikkelig sterke følelser for klær, vesker, sko og alt det herlige som finnes. Det er en dyr kjærlighet å holde i drift, men jeg elsker det jo og det gjør meg lykkelig. Så koste hva det koste vil.



Love this one! Leopard(?) topp fra Cubus, 199 kr.


Denne herlige clutchen fra Kappahl. Både søt og rocka samtidlig, love this one toooo! Den kostet meg 149 kr.

I kveld er det farging av ettervekst som står på planen. Virkelig på tide. Har hatt planer om det lenge, men har bare utsatt det hele tiden. Jeg bruker Loreal sin hårfarge i nummer 4, altså brun.

Jeg og Therese skal også ta bilder av klærne som vi skal selge på salgsbloggen. Så for dere som lurer på hva salgsbloggen heter får vite det i kveld når vi har fått alt på stell. Vi har masse som skal selges til billig penge, så bare gled dere 😀

Men nå skal jeg spise middag sammen med familien, pakke tingene mine å gå bort til Therese, så snakkes vi senere!

Hva synes du om innkjøpene mine?
Gleder du deg til å se salgsbloggen vår?

34 kommentarer

Siste innlegg