VOE VS ANNAIS

Er mange som sammenligner disse to toppbloggerne, og den eneste grunnen jeg ser må være fordi de er like gamle, det lange blonde håret deres, og fordi de begge er store bloggere. I mine øyne er disse jentene helt forskjellige bortsett fra det jeg nettopp nevnte.

Min mening:

Annais: Jeg leser bloggen hennes hver dag å henter masse inspirasjon fra henne. Jeg føler at hun er veldig ærlig og man merker at hun er seg selv på bloggen. Hun tørr å være "stygg" på bilder, og jeg elsker måten hun skriver på, selvironien hennes, og hun fremstiller ikke seg selv som en porselensdukke som bare ser bra ut hele tiden. Hun virker menneskelig, akkurat som alle oss andre. Og det er derfor hun er så populær, tror jeg.

Voe: Henne leser jeg nesten hver dag, og det er nok pågrunn av at hun er nummer en på listen. Jeg skjønner godt at hun har så mange lesere som hun har. Folk flest liker å lese om "perfekte" liv å se smilende bilder. No offence til Voe, men jeg er gått lei av henne. Hun er søt og alt det der, men jeg kjenner meg ingenting igjen i henne og jeg føler på en måte at jeg ikke "kjenner" henne gjennom bloggen. Og det er viktig for meg når jeg leser en blogg, at jeg kan kjenne meg igjen i personen og det den skriver. 

VOE eller ANNAIS? Begrunn gjerne svaret ditt!

238 kommentarer

Siste innlegg