VIL DU HA ET NATTAKYSS AV MINE SILIKONLEPPER?


Yess, dere skjønner hva jeg har gjort i dag? Vært hos kirurgen å fått sprøytet inn litt botox. DO YOU WANT A KISS FROM MY NEGARLIPS?

Men sånn heeeelt serr. Jeg er faktisk skikkelig trøtt nå, så nå skal jeg legge meg med god samvittighet. Eller nei, har ikke gjort de leksene jeg skulle fått gjort i dag, men det driter jeg i. Eller egentlig ikke, men er ikke så mye jeg gidder å gjøre med den saken nå. Søvn står alltid først prioritert hos meg. Eller nei, nå tuller jeg igjen. Jeg legger meg jo ALLTID seint. Egentlig trenger jeg 12 timer søvn for ikke å bli gretten, men å sove så mye har ikke jeg tid til.

Har forresten fått meg en ny midlertidlig header, whatchathink?
Må få tatt noen skikkelig bilder en dag sånn at jeg får meg en skikkelig header. Er ikke fornøyd med denne, men den er bare midlertidig som sagt. Men hvis DU har litt redigering skills så er det bare å finne bilder av meg på bloggen å mikse sammen noe fancyshitt å sende meg på mail – [email protected].

Men nå er det sovetid for små piker, god natt verdens beste lesere♥

124 kommentarer

Siste innlegg