MIN NATURLIGE HÅRFARGE

Heeeii tøffinger!
Har nettopp vært på jobb å tjent litt penger (jobber fortsatt på burgerman), og nå skal jeg i et møte, så har egentlig ikke tid til å skrive så veldig mye akkurat nå. Men måtte bare få en liten oppdatering følte jeg. 

Dagen i dag består av kristendom, jødedom, hinduismen og alt det der. Vi har en prøve på 70 sider i morgen, kill me anyone?? RLE burde vært et valgfritt fag..

Mange som lurer på hvordan min naturlige hårfarge ser ut, så her har dere et gammelt bilde av meg:

Bilde er snart to år gammelt og her var jeg giga fjortizz2k. Glad i sminke var jeg og, men på denne tiden var jeg faktisk sykt brun. Hadde nettopp vært i syden, så håret var blitt litt bleket i solen.

Av og til så angrer jeg litt på at jeg farget håret mitt, for min naturlige farge er ikke noe å klage på. Er så stress med farging osv, dere vet sikkert selv hvordan det er. Synes du jeg burde angre på at jeg farget håret?

65 kommentarer

Siste innlegg