outfit vs outfit vs outfit vs outfit

ååå, jeg finner fortsatt ikke minnebrikken:-( Det irriterer meg skikkelig, får ikke blogget skikkelig da! Den kan jo ikke bare bli borte uten videre. Og den "detter" jo ikke heller bare ut av kameraet!? Jeg hater å bruke gamle eller google bilder!

Men har funnet frem noen av mine gamle outfit som sikkert ingen av dere har sett før? Så tar en vs's for moroskyld:-D

Her kjører jeg en litt slutty stil som jeg pleier å gjøre når jeg skal på skolen. Enkelt og greit liksom! Okei, tullebilde, igjen. Haha..

Jeg elsker dongeri shorts, og jeg gleder meg til sommeren når det blir varmt og man kan få brukt det. Men om vinteren kan man bare ta en tykk(ikke at den jeg hadde på var tykk da) strømpebukse under og noen lange støveletter, så ser det sykt kult ut!

Jeg elsker  tankstopper med trykk på!

Enda et ganske sommerlig outfit med varme farger og søte blomster på blusen.

HVILKET OUTFIT LIKTE DU BEST?

68 kommentarer

Siste innlegg