IDAG ER JEG HJEMMEVÆRENDE ALENEMOR

God formiddag lesere♥

Er hjemme fra skolen i dag jeg våknet i morgest med en kraftig hodepine, og jeg tror hodet mitt hadde sprengtes om jeg hadde dratt på skolen til den bråkete klassen min. Har akkurat fått i meg litt mat og drukket en kopp med te. Føler meg voksen når jeg drikker te, hehe! Men det er godt med noe varmt i halsen.

Er enda emo for at jeg ikke finner minnebrikken min, så må bruke gamle bilder. Hate it. Må vell kanskje invistere i en ny minnebrikke, for jeg trenger virkelig minnebrikken NÅ. Men sånn ser jeg ut nå:

No makeup og nattakosedresse fra H&M, men den er ur gammel. Lappen bake hvor det står H&M er så utslitt og gammel at jeg så vidt klarte å se hvor den var fra. Den er arvet av ei venninne av meg som heter Lene:-)

Kosedresskonurransen avsluttes på søndag!!!!!! Håper alle får det med seg nå:-)

Hvis jeg ikke blogger mer i dag så er det fordi jeg har konferansetime i dag:-( Wish me luck, because I need it!

26 kommentarer

Siste innlegg