BLOGGVURDERING, BLE DET DEG?

Det ble helt tilfeldig trekning, og "vinneren" ble www.johannesofie.blogg.no!

Jeg har aldri vurdert en blogg før, men jeg skal gjøre så godt jeg kan. Blir ikke til å sette terningkast, for det føler jeg er litt teit.

TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL BLOGGEN TIL JOHANNE.

Johanne er ei 19 år gammel jente fra Tromsø (akkurat som meg), og jeg vet fra før av hvem hun er. Så det hender jeg ser henne i byen eller når jeg er å ser på sko der hvor hun jobber. Jeg har nå sittet i nesten to timer å lest gjennom bloggen til Johanne, og jeg har ikke kjedet meg!

Design: Hun har et helt enkelt design, som kanskje er litt kjedelig? Er ikke personlig så veldig glad i svart bakrgrunn, men det er smak og behag. Men synes headeren hennes er kjempefin!

Bilder: Hun har med bilder i alle innleggene om jeg husker rett. Bilder er en viktig del av en blogg, mener jeg. Hun har bilder som passer godt til innleggene, men hadde vært enda bedre om hun hadde brukt flere personlige bilder fremfor google bilder. For jeg likte godt de personlige bildene hun bruker. Noen av bildene er litt småe, så jeg synes hun burde laste opp bildene i større format.

Innhold i innleggene: Johanne skriver for det meste om hverdagen sin. Kommer i ny og ned med lange og dype innlegg om temaer og ting hun tenker på. Og det liker jeg veldig godt. Jeg liker å lese lange tekster så lenge personen er flink til å formere setninger, noe jeg synes Johanne gjør kjempebra! Lite skrivefeil, men ser noen nordnorske stavelser kommer frem i ny og ned, haha:-D

Helhet: Hun skriver veldig bra, og jeg har fått et godt inntrykk av henne gjennom bloggen. Hun virker skikkelig jordnær og snill. Stå på med bloggingen!

Hva synes du om vurderingen jeg gjorde av Johanne?
Synes du jeg skal fortsette med å vurdere blogger?

17 kommentarer

Siste innlegg