HELVETTES IVAR AASEN!

God morgensovet godt?

Tror kanskje jeg må ha det beste sove hjertet jeg vet om, for jeg kan ligge i dyp søvn selv om et helt orkester hadde stått å dundret i ørene mine. Men i natt har jeg sovet uvanlig godt, for ingenting er bedre enn å legge seg i et ny vasket rom og nytt sengetøy. Så i natt har jeg sovet alene uten alle de krypdyrene som hadde vokst i det gamle sengetøyet mitt. No kidding liksom..

Over til noe som er verre en alle krypdyr i hele verden. Nå skal jeg på skolen å ha nynorsk tentamen. Så ønsk meg lykke til alle sammen! Nynorsk er noe unødvendig dritt, og det tror jeg vi alle kan si oss enige i? Helvettes Ivar Aasen!! Men håper på det beste. Det verste jeg vet er å få oppgaver som får hjernen min til å klistre seg fast. Null tanker og ideer om hva jeg kan skrive. Så sitter man å grubler i lang tid på hva pokker man skal skrive på det blanke arket. Eller PC-skjermen blir vell rettere sagt.

Skal på jobb etter skolen i dag, så vi snakkes ikke før i kveld vi. Da blir det masse bra blogging, MED kameraet. Men må løpe etter bussen nå, så ha en fin dag everyone

40 kommentarer

Siste innlegg