VIL DU VÆRE MIN VENN?

Haha, nå høres det ut som at jeg ikke har noen venner og er sykt desperat!


Noen som vil være venn med denne gale kjærringa her? Don't think so..

Neida, men poenget mitt var at jeg vil gjerne at alle som vil legge med til som venn her på bloggen gjør det, fordi jeg vil se hvem som leser bloggen min. Hihi 🙂 Dette gjelder jo da de som har blogg, for det er jo bare dere som kan gjøre det. Klikk på profilbilde mitt til høyre å trykk "Legg til som venn". Og da kan jo jeg lese deres blogg også!

En ting til. Er mange som sender meg venneforespørsel på facebook, og det er bare koselig det. Men jeg setter pris på om dere skriver i venneforespørselen om dere legger meg til pågrunn av bloggen. For da har jeg litt kontroll over hvem jeg kjenner osv :-D.

26 kommentarer

Siste innlegg