TIL DERE SOM KRITISERER MEG FORDI JEG SKRIVER AT JEG IKKE LIKER NYNORSK:

Hvis dere ikke tåler at andre har egne meninger om ting, kan dere bare trykke på x'en i høyre hjørne. Jeg må da få lov til å skrive at jeg ikke liker nynorsk på min egen blogg? Hvorfor bryr dere dere egentlig? Det er jo ikke personlig ment mot dere. Jeg må da få lov til å mene akkurat hva jeg vil. Og jeg skjønner faktisk ikke at noen kan bli såret eller hva dere blir over at jeg sier at jeg ikke liker nynorsk. Jeg hadde ikke blitt lei meg hvis noen hadde sagt at de ikke liker Tromsø dialekten. Men folk er jo forskjellige… Er akkurat som om at jeg skulle ha skrevet at jeg hater matte, for det gjør jeg og. Skal jeg da tenke på at det kanskje er noen skolenerder som elsker matte, kanskje blir lei seg da? Okei, kanskje litt dårlig eksempel, men sant.

Men nå er jeg ferdig med denne saken, og håper dere også er det!

36 kommentarer

Siste innlegg