FØLES UT SOM AT JEG ER GRAVID I 9. MÅNED

Hello and good morning sunshines

Jeg våkna for en halvtime siden av at jeg var syykt sulten. Det fristet med egg og bacon, men det første jeg så var sjokoladen og potetgullet fra i går, som lå og bare ventet på å bli spist opp. 5 minutter senere var potetgullposen og sjokoladen spist opp. Det anbefales ikke å være ei grådig mus å hive seg over kaloribomba før frokosten. Før nå føles det ut som at jeg er gravid i 9. måned og må på sykehuset å presse ut melkesjokolade og Superchips. Haha, æsj, det hørtes skikkelig deilig ut!

Today's breakfast<3

Freia Melskesjokolade NAMNAM, superchips (45% mine fett, goodgood!) og et glass solo!

Litt bloggbilder har man alltid tid å ta.


Jeg er så sjarmerende og deiliiig;-) Jeg er singel, hvis noen lurte.


Jeg har grønne øyne.

Gjett hvem som bare skal spise grønnsaker å melde seg inn på SATS etter ferien? Jo, JEG! Ikke lenge til sommeren vet dere, og da må man se smashing ut. Gleder meg.

Bruker du noen gang å gå rett på kaloribomba når du våkner?
Er du og kroppen din klar for sommerferien?

23 kommentarer

Siste innlegg