BOLLEMOR HAR RULLET HJEM

Heii

Deilig å komme hjem til senga mi og Therese etter en fem timers kjøretur! Borte bra, men hjemme best. For de som ikke har fått det med seg, så har jeg vært i Narvik å besøkt family. Triveliig♥ Har startet påskeferien hardt ut med masse godteri og mange tusner kalorier, så jeg føler meg som ei feit dundre her jeg ligger sammen med Therese på min høyre side med sin slanke modell kropp. HAHAHA!

Dagens outfiiit som er sykt spennende i dag!!



Takk til Sander søskenebarnet mitt som tok bilder av meg MOT sin vilje. HAHA, han skjønner virkelig ikke vitsen med å blogging og outfitbilder.

Genser – Vero Moda
Bukse – Cubus
Kremfarget singlet – Får man kjøpt hvor som helst, så det er ikke så viktig
Smykke og øredobber – Kappahl


Gjett om jeg skal bli feit i påska!! Og etter påska skal jeg bli SATS nye stamkunde å trene så mye at jeg får deiligere kropp enn Jessica Alba frem til sommeren. HAHA, wish me luck..

37 kommentarer

Siste innlegg