VINNEREN AV KOSEDRESSKONKEN BLE..

Malin fra Bergen. Gratulerer såå mye!!:-) Du må sjekke mailen din!

Til alle dere som ikke vant, fortvil ikke. Det kommer mange flere kule konkurranser fremover. Så stay tuned 🙂


I dag så skal jeg på jobb klokken halv fire til halv tolv. Hater egentlig å bruke ferien til å jobbe, men pengene kommer ikke av seg selv. Er jo lønning nå om et par dager, og det er ingenting å klage på.

Jeg jobber på BurgerMAN (ikke burgerKING) på kvaløya. Så hvis dere bor i Tromsø og har lyst på byens beste burger, er det bare å komme bortover så skal jeg lage den beste burgeren til deg med mine egne hender. Hahaaa 😀


Meg og Lotta pusi

Det blir blogging i dag selv om jeg skal på jobb. Kommer blandt annet en morsom video av meg og Therese senere. Men nå må jeg spise frokost(!) og kle på meg, så må jeg suse avgårde. Vi snakkes senere

Har du jobb? I såfall, hvor? 😀

30 kommentarer

Siste innlegg