Svar på noe mange lurer på

Heiii på dere!

Begynner noen ganger å lure på om dere faktisk LESER det jeg skriver, eller bare ser på bildene. Har skjønt at det er mange som gjør det, fordi får mange spørsmål angående ting som faktisk står skrevet i innlegget som blir kommentert. Sånne spørsmål svarer jeg forresten ikke på, just so you know. Men da forstår jeg faktisk ikke hvorfor dere "leser" bloggen min, for jeg har jo ganske så elendige bilder(synes jeg). Jeg liker å skrive, så setter pris på de som leser det jeg skriver. Selv om det jeg skriver ikke alltid er like spennende.

Siden det er så mange som lurer på hvor akkurat disse plaggene er fra, og siden jeg er så søt og snill som jeg er, så skriver jeg det ENDA en gang for dere♥

Skjørtet på headeren er fra H&M, og det kostet 199kr(?). Jeg elsker detaljene og fasongen på det. Helt perfekt. Men jeg tror desverre ikke de selger det lengre, for jeg har vært på leting etter et likt ett bare i andre farger. Dumt:-(

Beltet er fra Gina Tricot, armbåndene er fra Kappahl og brunfargen er fra Loreal sin selvbruning.

Fuskepels fra Cubus. Finnes ikke i butikkene lengre.


Yndlings skjorta mi for tiden er fra BikBok. Skikkelig chill å bare slenge den på seg, samtidlig ser man ganske fresh og kul ut i den.


Nerdebriller fra BikBok.

Leser du bloggen min, eller ser du bare på bildene?

150 kommentarer

Siste innlegg