Bedre sent enn aldri?

Et skikkelig sent innlegg det her, men har blitt så dårlig med blogging i dag, så følte jeg måtte hilse litt på dere før jeg legger meg. Hvis det er noen våken? Noe jeg egentlig ikke håper, siden klokka er ganske mye nå og de fleste som leser bloggen min antagelig skal opp på skolen i mårra, akkurat som meg selv. 

Har ikke gjort noe annet spennende i dag enn å stått i burgerfett hele dagen. Kjenner et skikkelig fettlag på huden nå, digg det. Må rense huden gått før jeg legger meg kjenner jeg. Haha, nice to know? Therese fikk speilrefleks kameraet sitt i dag, så hun hadde det med seg på jobb. Hun tok seriøst bilder av alt i fra pengesedler til chips. Haha! Det er skikkelig gøy med speilrefleks, for man får skikkelig brae bilder. Hun tok noen papparazzi bilder av meg også, som var alt annet enn fine. Så hvis hun legger ut noen av de, ja da er vårs vennskap finitooo.
Random bilde, men ville bare vise dere hvor brun jeg var for et år siden. Miss my dark skin!

Til helgen får jeg (eller faren min) også speilrefleks, så hvis dere ser to jenter som ser ut som turister å går rundt å tar bilder av alt de ser, så er det bare meg og Therese som leker fotografer.

Har du speilrefleks?

18 kommentarer

Siste innlegg