Dagens planer 07.04

God morgen sweeties

Idag har jeg en travel dag, akkurat sånn jeg liker det. Eller travel og travel, har i hvertfall alle planene klare for dagen. Så blir desverre ingen blogging i dag, for jeg har ikke tid. Kødda!! Nå ble dere vell skikkelig lei dere? Hehe, neida. Tuller mye når jeg er trøtt. Enten så er jeg pottesur eller smørblid, og i dag er jeg tydeligvis det sistnevnte. Men det er sant, jeg har dårlig tid i dag, så jeg har laget ferdig noen innlegg sånn at jeg bare kan trykke meg inn på elsklingen min(iphonen) å poste ut. Helt rett! Dere er ikke kvitt meg i dag. Mohahaha<3

DAGENS PLANER:

 Først er det selvfølelig skole.

Så er det rett på jobb etter skolen frem til halv seks.
(jobber på BurgerMan)

 Så er det hjem en tur for å blogge litt, spise å gjøre meg klar.

 Så drar jeg til brun og blid sammen med Therese for å bli litt tan.

 Så har vi dagens høydepunkt. Jeg skal på Polarshow sammen med noen flotte jenter. (Polarshow er en ungdomsskole revy her i Tromsø)

Bildene er fra 8. klasse da jeg var med på Monkey Revyen, som er revyen som tilhører skolen min. Der ser dere meg i Minnie kostyme. Good times♥

Hva er dine planer for dagen?
Har du noen gang vært med på revy selv?

35 kommentarer

Siste innlegg