Se så brun jeg er blitt!

Jeg er så heldig at jeg hadde en mamma og en pappa som ble knallbrun bare av å se på sola, og jeg er så glad for at jeg har arvet de genene. Love you mom and dad♥

Okei, dette innlegget kommer nok til å bli et av de mest overfladiske på hele denne bloggen, men pyttpytt. Folk liker jo å lese om utseende, brunfarge, sminke, klær og alt det innebærer, inkludert meg selv. Anyways, dere har kanskje fått med dere det at jeg og Therese er på vei inn i mørkere tider? Jo, vi har begynt å ta sol ca. tre ganger i uken, for til sommer skal vi være noen solbrune babes på stranden. Ikke noe bleik vinterhud her i gården. Fyfy!


Her ser dere resultatet etter fire besøk innom brun og blid. Jeg er ikke riktig så brun i virkeligheten, for bilder lyver jo vet dere. Til at jeg ikke har tatt sol på fire måneder så skal jeg si meg fornøyd.

Mange mener det er overfladisk å bry seg om brunfarge, og skjønner ikke hvorfor enkelte gidder å bry seg om å være brun. Men det er som regel mennesker som ikke eier pigmenter selv og som ikke kan bli brun uansett hva de gjør. De blir bare solbrent, også går de tilbake til sin bleke hud deretter. Jeg personlig foretrekker brun hud, og jeg føler meg så utrolig mye bedre når jeg har litt farge på kroppen. Jeg bruker nesten ingenting sminke når huden min er brun, og det er jo et stort pluss det og. Men blek hud kan være vakkert det og, men i mine øyne så er brun hud finest. Men det er jo smak og behag.

Brun eller bleik hud?
Bryr du deg om brunfarge?

51 kommentarer

Siste innlegg