I still love you guys

Veldig sent innlegg dette, men hadde egentlig ingen planer om å blogge i dag, fordi jeg har hatt så mye annet å tenke på. Eller sannheten er vell egentlig at motivasjonen var litt borte akkurat i dag, men sånne dager har vi alle. Er ikke hver dag man klarer å være kreativ og har lyst til å dele noe som helst med mange. But I still love you guys♥

Nå skal jeg legge meg å høre på denne nydelige sangen som Marte søtis tipset meg om. I morgen lover jeg bra blogging♥

Hva synes dere egentlig om at Victroia kom inn igjen? Jeg er hvertfall villig til å gi henne en ny "sjangse", selv om jeg absolutt ikke likte henne før.

God natt<3

11 kommentarer
    1. Jeg digger Victoria jeg, skjønner ikke hva folk mente hun gjorde som var så fake.. Hun var kanskje ikke så hyggelig mot Daniel men det lå jo mye bak det, skjønner godt at hun ville ha han ut når han oppførte seg slik som han gjorde 🙂 Og det er jo en grunn til at alle guttene digger hun, hun er jo drit kul og hyggelig 😀

    2. Vi er ganske lik i paradise vurderinger, tror jeg :p Jeg taklet henne ikke før hun dro, men skal prøve å glemme det. Jeg digger jo Karoline, så 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg