Svar på leserkommentar

Kommentar: Syntes egentlig ikke du fortjener å være på topplista jeg. Så lite og dårlig du oppdaterer. Folk jobber faktisk hardt for å komme på topplista. du har bare blitt linka av therese.

Svar: Nå for tiden så er jeg helt enig med deg. Det har vært dårlig oppdateringer fra min side, og jeg vet også at enkelte jobber ræva av seg for å komme på topplista. Jeg var veldig der før at jeg blogget hele tiden bare for å holde oppe statistikken, og det vil jeg jo fremdeles. Men samtidlig så vil jeg ikke at bloggen skal ta så ekstremt mye tid, for den er ikke første prioritert altså. Det er jo ikke jobben min. Nå om dagen så blogger jeg når jeg har lyst, og når jeg har noe å blogge om. Enkelte dager er jeg i veldig blogghumør, andre ikke. Jeg velger kvalitet fremfor kvantitet fremover. Men jeg har fått inn masse inspirasjon fra dere i innlegget under!! Tusen takk♥

Ja, Therese har linket meg. Vi er bestevenner, og det har vi vært lenge før både hun og jeg kom på topplisten, for dere som lurte. Men skal jeg fortelle dere en ting angående linking? Det hender flere ganger at toppbloggere linker andres blogger og de kommer på topplisten. Folk kikker automatisk innom hvem den nye personen er. Liker folk bloggen, besøker de den igjen, hvis ikke så detter den rett ut igjen. Så dere skjønner hva jeg mener:-)

16 kommentarer
    1. Man er no ikkje en dårlig blogger kun fordi man ikkje oppdatera så ofte som det andre vil. Man kan jo ikkje vie heile livet sitt til bloggen heller. 🙂 Det er det som er negativt med å vere på topplista – alle forventa at du skal oppdatere bloggen fleire ganga om dagen og skrive like gode innlegg kvar gang, og det blir jo vanskelig..

    2. Jeg syns du blogger bra jeg, du får kanskje mange som går innom bloggen din en gang via henne men du får også mange som følger bloggen din pga det… De leser jo bloggen din fordi du liker hvordan du skriver det har ikke noe med Therese å gjøre det:D

    3. Eg synest du blogger kjempebra, og fortjener å vere på topplista! Hadde du ikkje fortjent det, så hadde du faktisk ikkje vert der. Og som du sa om linking fra andre sine blogger; det er heilt rett. Om bloggen som blir linka til ikkje blir så godt likt, så vil den dette ned fra topplista igjen.
      🙂 <33

    4. Du har vært på topplisten lenge etter Therese linket deg sist å syns du fortjener å være der også. Forstår at du setter andre ting foran blogging. Stå på 🙂

    5. neida søta, du blogger bra topp lista eller ikke, du kommer altid til å være min favoritt blogg 🙂

    6. HEEEEYY!!
      eg ha ALDRI lagdt merke til att du blogger lite, men eg vett ein ting..
      eg har jobbet RÆVA av meg for å jaffal få 2 komentarer..i SAMME INLEGG :O
      men eg blogger 3 ganger til dags..Eller gjorde men nå gidder eg ikkje meir av blogginga
      siden hu derrene maria opperud,tinevalle,og sikkert mange andre blir linka av voe, eller blir med i paradise holtel og kommer på top 100 !
      det er så slitsomt å blogge uten komentarer, jaffal når de ”vennene” dine komenterer face2face,
      blir bare sur av det, går du innpå bloggen min og ser att eg har driit dårlig blogg #nå# men sisst uuke syntest eg att eg burde vere på top 200 😀 jaffal !
      Hilsen ein jente som er mesunnet av alle leserene dine : ‘#
      http://www.reddress.blogg.no forressten

    7. Du fortjener å være på topplisten , du skriver så bra, man får lyst til å lese bloggen din, jeg selv elsker bloggen din ! Stå på tuva, du fortjener virkelig å være på topplista !

    8. Det er jo ikke akuratt din feil at du er på topplisten heller, du kan liksom ikke bare ta deg selv ned av topplista heller. Det er de som besøker deg sin feil, ikke din feil. Jeg synes du fortjener og være på topplista! Men kan du lage videoblogger også? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg