Ikke ta dere så nære av ting folkens!

Hahaha, beklager at jeg ler, men jeg var ikke klar over at så mange tar seg nær av mine meninger.

Har fått et par kommentarer om jeg er er frekk som sier at jeg synes store føtter er stygge, og jeg trekker ikke tilbake det jeg sa, for det synes jeg fortsatt. Men hvem bryr seg egentlig? Føtter sjenerelt er ganske stygge synes jeg, men store er enda styggere, i mine øyne. Det er ikke sånn at jeg går rundt å kikker på føttene til folk og vurderer dem, men småe føtter er mye søtere enn store. Alle er jo ikke perfekte, og om du har store føtter så er vell ikke akkurat det det verste man kan ha? Og husk, det er bare min mening, så relax:-)

Jeg får ofte stygge kommentarer slengt her på bloggen om at jeg er stygg, ser ut som en mann og at jeg har stor nese. Men vet dere hva? Det er helt greit at noen synes jeg er stygg og alt det der. Helt ærlig så bryr jeg meg fint lite om noen kommenterer anonymt her på bloggen om at de synes jeg er stygg. Hadde de sagt det i tryne på meg, hadde saken vært en annen.

Ikke ta dere så nære av ting folkens, kom igjen'aaa!!

64 kommentarer
    1. Jeg synes det er fint og greit at du har dine egene meninger, men for folk som kanskje har litt store føtter (ikke at jeg har det Xd) så kan de ta litt for hardt. Men nå er jo jeg nordlending så jeg bryr meg lite. Men vær forsiktig, for alle de fuckings sørlendingene tåler ingenting.
      klems -sivss

    2. Ikke noe slemt, først å fremst så blogger du å therese om akuratt det samme nesten, når hun har outfit bilder gjør du det, når hun har spm runde sæ har du det osv, å nå har du tatt likt design? xD er dette bare et sammen treff eller ?

    3. Folk har hver sine meninger, og man er i et fritt land, vi får si hva vi mener.!
      I andre land blir det krig av uenighet.
      Jeg får også stygge kommentarer på bloggen min osv. men ikke våres feil at andre liker å hakke ned på folk før å føle seg mye bedre, osv.. Synes det er patetisk. Det er min mening.

    4. ja siden du sier din mening,så!du har alt for mye brunkrem og fjeset ditt er formet som jeg har ikke ord!og jeg haterb dobbelthaker det er så stygt at du aner ikke!men det er jo det samme du liker ikke store foter jeg liker ikke dobbelt haker !

    5. Å herregud, no må eg bare slå inn her og si at “lise” du e jo hysterisk .. teit
      Høre du ka du sjøl sir eller?
      1. kor du ser at ho har alt for mye brunkrem?
      2. fjeset e forma som ” du har ikke ord ” ?
      3. og kor i faen ser du at ho har dobbelhake?
      haha, nei huff, synes NESTEN – men bare nesten – synd i deg. Ho bruke ikke mye brunkrem og ho har i alle fall ikke dobbelhake. og på den måten du sir at ansiktet hennes e forma på, e det mest patetiske eg har hørt på lenge så det orke eg ikke kommentere engang. Ka e problemet ditt egentlig? Tuva e ei kjempefin jenta. Uten et tonn med brunkrem og dobbelhake – nei. Blir lei meg på dine vegne, rett og slett. Menmen, det e vel den egenskapen du har. Poor, poor girl 🙂

    6. Jeg er helt enig i at folk ikke burde ta seg så veldig nær av andres meninger. Men det er mye lettere for leserne dine å ta seg nær av noe fordi folk seg opp til deg og slikt. Dette vet du sikkert selv, i så fall er det noe å ha i tenkeboksen. Jeg mener ikke at du skal slutte å si dine meninger siden det er jo trossalt din blogg, du som bestemmer. Bare tenk litt på måten du kanskje skriver på, slik at de fleste forstår, bare et lite tips 🙂 Og ikke for å gjøre deg irritert eller noe, men du skrev: alle kan ikke være perfekte. Når du skriver på denne måten vil folk som nettopp har store føtter føle seg ikke-perfekte, og at du mener at dem som har små føtter er perfekte. Igjen, bare tenk på måten du skriver på. Og jeg selv forstår at du ikke mener noe med det, men det er kanskje andre som gjør det.
      Jeg liker bloggen din godt, du skriver bra.

    7. ikke bry deg om hva andre sier til deg om deg og om alt du skrive, ikke nok med at de komenterer stygt på innlegg, men de sier også at du er stygg… hærregud så teit de som sier det er!
      Jeg vil bare si at du er en kjempe fin person som fortjener så mye mer enn de dritt komentarene. Med tanke på hva du har gått gjennom så er det bare helt urettferdig!
      Hilsen Lilly

    8. Jeg er en jente på 15 år, 182 høy og tynn og bruker 41-42 i skostørrelse. Jeg har alltid vært høy og har alltid hatt store føtter. Men jeg har lært meg å leve med det. Er jo ikke jeg som bestemte hvordan jeg skal se ut.
      Men må innrømme at det der ”alle kan ikke være perfekte”. Perfeksjon kommer ikke ut av små ting som små føtter, liten nese, osv. Ingen èr perfekte. Å si at noen at noen er perfekt, er galt. Uansett om de ser smashing ut og har bra personlighet.
      Forresten, så heldig du er som har små føtter da! Da har jo ikke du det problemet 😉

    9. Du, nå har du mustet en leser. Ikke at du bryr deg, det gjør du jo aldri. Og jeg har str. 39 og det er hverfall bedre enn sånne små baby føtter til sånne store !

    10. Tok meg vel ikke nær av det, men skjønner ikke at du kan kommentere h*n som kalte seg for lol, når du syns det var så galt at h*n sa sin mening 😉 Er ikke av de som legger meg og skriker på grunn av en kommentar fra en blogger jeg ikke en gang har møtt, beklager hvis du syns jeg overreagerte. Men syns du kan tenke deg om før du slenger i fra deg slike ting:)

    11. Leste kommentaren og du sier det at str. 39/40 er stort? Herregud, det er jo det de fleste kvinner har i skostørrelse, da. Og når vi snakker om hva som er pent eller ikke, det er ikke pent å ha kinesisk størrelse på føttene vet du. Det ser ikke akkurat ut som du bruker 36 så du kan like gjerne si at du har store føtter. Nå har jeg lyst til å si meningen min om deg, siden du ikke bryr deg: Du har et tryne som egentlig kan sammenlignes med en mann og et dyr og du snakker gebrokken norsk, og eier ikke klesstil.

    12. Fy faen så stygg du er , du er feit, blek, teit, dom, og har altfor sterke meninger. Du kler deg horete, og skjønner ikke at du sårer andre ved og skrive forskjellige ting. Skjønner ikke at du klarer og leve. Det er min mening , skjønner du nå?

    13. Det virket heller som at du tok deg nær av det, som absolutt måtte kommentere bloggen til venninna di om kommentaren som ble skrevet? 36 er småe sko, men så har alle helt forskjellige str også. Så synes det blir teit av deg å si at 39 er stort, for det er det desverre ikke. Er noe av det som er mest normalt, og de fleste jenter bruker. :p

    14. Hahaha, herregud folk er l-a-t-t-e-r-l-i-g-e! Jeg holder på å dø av latter. Tenk å angripe deg på den måten fordi du har meninger om store føtter. Men ja, store føtter er HÆRSLIG på godt nordnorsk. Damer skal ikke ha bigfoots, de som har større enn 39 bør snøre føttene sine som kinerese…
      Suckers.

    15. Herregud, kan dere slutte å kommentere stygt? Tror ikke at hun bryr seg om at dere skriver det, og det er veldig modent å være anonym.
      Jeg synes Tuva er søt, og kjempe god til å blogge. Selv om dere synes hun bruker brunkrem og andre ting, så kan dere holde munn. Kanskje hun ikke liker store føtter, og det har vel ingenting å si.
      Hun har lov til å ha egne meninger, og deres stygge meninger kan såre folk dypt. Jeg HATER at alle de som kristisere det folk skriver på bloggen dems, det er jo ingen vits, ingen er jo helt perfekte.
      Søt blogg, Tuva 🙂

    16. Helt enig med Sigrid!
      Bra at Tuva står for det hun mener, jeg skjønner bare ikke hvorfor folk gidder å bry seg om en sånn filleting, alle er forskjellige, og da blir det jo selvfølgelig sånn at man har forskjellige meninger!
      De som har gidder å henge seg opp i en sånn bagatell, må ha det fryktelig kjedelig!

    17. Hahahaha!!! Æ må bare le, sorry mæi. Folk tar jo helt av hær inne!
      Kan ikke man bare slå sæi til ro me at folk e forskjellige – og folk har forskjellige meninger! Ingen e like, og de’ ska godt gjøres at man e enig om alt og ingenting.
      At nån slutter å læse Tuva sin blogg fordi ho har ulik mening enn dæm sjøl, e jo regelrætt patetisk. Get a life, sir æ bare… Jeeeeze! Take a chill pill!!

    18. du er ikkje stygg!
      du e bare hotte, haha 😀
      men eg syntest store føtter e ekkle,stygge og eg syns synd på de som had store ! xD
      😀
      Lots of love ! <3

    19. Sigrid? Du er like mye anonym når du bare skriver fornavn. Haha lol ass. Så du må tenke litt før du opner den jævla store kjeften din.

    20. ”Mari Bekke
      15.apr.2010 kl.17:13
      Hahaha, herregud folk er l-a-t-t-e-r-l-i-g-e! Jeg holder på å dø av latter. Tenk å angripe deg på den måten fordi du har meninger om store føtter. Men ja, store føtter er HÆRSLIG på godt nordnorsk. Damer skal ikke ha bigfoots, de som har større enn 39 bør snøre føttene sine som kinerese…
      Suckers.”
      KA I HELVETTE MARI?!
      Føtter e nåkka man ikke kan fikse på! Har du store føtter, så kan du ikke operere dem mindre..! Æ har store føtter, men æ ska no vel faen ikke snøre dem inn og ødelegge dem.
      Fyfaen!! Får lyst til å slå inn trynet på dæ Mari!

    21. Jeg synes det er dårlig gjort at du sier store føtter er stygt for folk kan ikke noe får at de har store føtter og det kommer jo også ann på høyden da!!!!! Det er jo liksom ikke så pent med 25 i sko str hvis du er 1.67

    22. eg har str 39 eg e ca 154 , og eg brir dritsur nor folk kommenter føtteren mine!!! du burde ikke skriv sånne ting på bloggen, ja det e greit å vær ærlig men nokka som kan sår folk e kansje best å hold for seg sjøl. Du minn meg litt om ho heidi alexandra no (FOR Å VÆR HELT ÆRLIG)

    23. har du ikkeno pent å si om andre kan du faan meg holde deg inni deg! 🙂 Vil heller være 40 på beina enn å gå rundt som en dverg på føtta med størrelse 36 as.. det var min mening, så det så.

    24. Det e okay å ha egene meininge! men hvis du begynn med å skriv ting på bloggen din som faktisk kan sår andre persona e å ta litt i. Eg har store føtter, eg syns det e helt okay, så eg fatt ikke at folk ska syns synd på oss som er wannabe bigfot. (HAHAHAH)
      seriøst. når du har såpas med læsera må du fårstå at hvis du sleng dritt om andre får du dritt tilbake, som at du ser ut som en mann i hore klær, dette er ikke noe eg mener selv men etter å ha lest litt igjennom kommentarfeltet så finner man litt dritt om deg! Alle e ikke perfækt, man kanke gjør nåkka me det hvis man har store føtter. Eg vill bare minn deg på at neste gang du får løst tell å skriv dritt om folk med store føtter eller nåkka annet kan du spar deg! får det e drit frekt!! Klart det e jo lett for dokk med små føtter å sei at d e stykt, eller at vi som tar oss nær av det e teit, men no skriv eg bare min meining og på ingen måte kan eg fatt at eg har slenkt dritt om deg Tuva. selv om du får dritt mot deg e det ikke vits i å sleng dritt om andre.
      DU E 15 ÅR, skjerp deg! OG NESTE GANG TENK DEG LITT OM!!!

    25. Det er greit at du sier meningen din, men ærlig talt.
      Nå går du litt over streken? Tenk på de som har store bein, de kan ta seg nære av det.
      Unnskyld meg, men jeg syntes du kan holde det inne i deg. Folk kan faktisk bli såra.

    26. greit at du sier din mening, men jeg synes det er litt frekt at du sier det. Dame str på sko, begynner på 36. Så 36 er egentlig en liten str, og 39 er kanskje gennomsnitt!? 🙂 så synes den meningen var litt i høyeste laget.

    27. haha! okeey, må bare si noe.. dere som slenger dritt; hadde jeg vært dere nå så hadde jeg vært så jævli fette flau over å kommentere sånn xD det er tuvas blogg, å hun kan si hva hun vil på den, UTEN at dere kommer å klage på at HENNES meninger er feil xD haha! latterlig, hadde jeg vært dere så hadde jeg vært så flau at jeg LETT hadde gått i isolasjon i en uke elns.. HALLOOO! det er tuvas blogg og hennes meninger, face it 🙂 gaaad, chill bill, take a pill 😀
      men ja, tuva ; dødsfeeet blogg! =) btw; så deg på nerstranda på lørdagen ;p men ja .. hadde ikke tid til å hilse på XD

    28. Martine, vi skjønner det. Vi bare sa ifra at ho burde tenke LITT.
      Det er ikke for og gå imot henne ellernoe, jeg mener også at ho skal få si sin
      mening på hennes egen blogg, men tenk litt over hva som blir skrevet.
      btw: kjempe fin blogg 🙂

    29. Alle skjønner helt klart at det er hennes blogg og hun kan skrive sine meninger, men hun burde faktisk tenke på andres følelser også, det er jo akkurat som at vi skal skrive at fjortiser som tæner seg midt på vintern er ikkeno pent f.eks.. Det mener jeg, men jeg skriver det ikke fordi jeg tenker litt lenger enn som så. Hvis ikke hun gjør det, må hun bare regne med å få masse dritt tilbake 🙂
      39 er faktisk norges jenters gjennomsnitts størrelse på beina hvis noen lurte på det! Så størrelse 40 er ingenting å være flau over, fordi det er ikke stygt. Jeg er selv 40 på beina, og jeg er stolt over beina mine, for ingen andre har helt like.

    30. men uansett om det er en gjennomsnittslig skostørrelse, så kan vel tuva synes at små føtter er søte å store føtter (som i dette tilfellet er 39-40) ikke er pene -.- ? UTEN at det skal bli en hælvettes lang diskusjon, å at noen rare folk sier at hun er stygg osv ? hva er vitsen? SÆRRIØST SKAFF DERE EN HOBBY! tuva er pen 🙂 å det er OK å være sjalu, men ikke vits å krangle av den grunn 😉

    31. Ida og Martine:
      Vi har ikke sagt at Tuva er stygg!
      men at hun burde tenke på hva som blir skrevet.
      Vi har IKKE sagt at hun er stygg, og det har ikke noe med dette å gjøre engang.
      Tuva er kjempesøt!

    32. du som ville slå inn trynet mitt: kom heller å si det istedenfor å gjemme deg bak anonymiteten. Feigskit der du sitter. Vedder på at du er ei kjærring som tok deg drit nær av kommentaren oppfor;)

    33. “lise
      15.apr.2010 kl.06:56
      ja siden du sier din mening,så!du har alt for mye brunkrem og fjeset ditt er formet som jeg har ikke ord!og jeg haterb dobbelthaker det er så stygt at du aner ikke!men det er jo det samme du liker ikke store foter jeg liker ikke dobbelt haker !”
      “Marianne
      15.apr.2010 kl.15:40
      Fy faen så stygg du er , du er feit, blek, teit, dom, og har altfor sterke meninger. Du kler deg horete, og skjønner ikke at du sårer andre ved og skrive forskjellige ting. Skjønner ikke at du klarer og leve. Det er min mening , skjønner du nå?”
      Ikke det nei ? hmm.., men ja, anyways.. la det nå bare være! tuva har rett til å si sin mening uten å bli kommentert pga det 😉
      BTW; jeg har ikke noe imot store føtter, men er bare latterlig å unødvendig å si at hun er feit osv..
      men vet ikke hva du vil kalle det, men ja.. jeg kaller det jævli latterlig.. så latterlig at jeg blir flau på demmes vegne ;-p bare MIN mening.
      TUVA ER DRITSØT!

    34. ” Marianne
      15.apr.2010 kl.15:40
      Fy faen så stygg du er , du er feit, blek, teit, dom, og har altfor sterke meninger. Du kler deg horete, og skjønner ikke at du sårer andre ved og skrive forskjellige ting. Skjønner ikke at du klarer og leve. Det er min mening , skjønner du nå? ”
      KAFAEN? skjerp dæ marianne. Det der va så sinnsykt unødvendig. ja, æ tok mæ kanskje litt nær av “stor fot” tingen. men å legge ut på den måten som du gjorde? herregud. Det e ikke engang sant det du skriver, så fyfaen.. ta å skjerp dæ

    35. Å, herregud folkens, Ta og lat opp augene deres. Tuva, dette er like teit som at du driv og heng ut nynorsken. Det var MIN mening. Dikka syntest kansje ikkje det var sant, men vist ho får skrive det ho vil om andre. Så får ho berre tåle og få litt slengt i trynet tilbake.

    36. haha, Chill’an Marianne 🙂 ! du e så latterlig at eg får ont i meg!
      la tuva ha sine meninger det kalles YTRINGSFRIHET ! hørt om det eller? :p
      men iallefall gidd å kommenter tilbake ? det er sååå latterlig >.< hvis du tok deg nær av det så ok, greit å si ifra men serriøst ikke vær så jævli dramaqueen da :-p !

    37. Når du er på topplista må du tenke på at folk blir påverka av det du skriv. Men ho går rundt og har meiningar om alt. Kvifor skal ikkje andre få låv til det då?
      Svar meg på det du?

    38. påvirka ja, men haloooO! ikke vær så jævli dramaqueen ! går ant å syns det er litt lame, men ikke ta helt av å bynn å kalle henne, det er bare så jævli barnslig !!

    39. for det første, så er eg er ikkje nokon dramaqueen. Og dette er ein diskusjon mellom meg og tuva, ikkje alle andre.
      Og når ho seier at store føtter er stygge, så seier ho på ein måte at folk med størelse 40 har stygge føtter.
      Men eg har fortsatt spørsmålet mitt: GI MEG EIN GOD GRUNN TIL HO SAKL FÅ SLENGE DRITT OM ANDRE. OG ALLE ANDRE SKAL LAGE OPPSTYR NÅR HO FÅR TILBAKE?

    40. Marianne; du e dramaqueen. men drit i å skriv stygt om ho på bloggen hennes, gå heller face to face elns 🙂 eller send brev, ikke her kor alle kan se da.
      Å sellom ho sir at HO ikke like det, så gir det ikke dåkker noen rett til å kalle ho stygg osv.. det e latterlig 🙂

    41. Syns det var dårlig gjort å si at store føtter er stygt. Jeg har selv 39 i skostr.
      Du har vell ikke særlig mye å skryte over, både jeg og folkene i klassen min på sommerlyst bruker å tegne den giga-nesen din på tavla. Haha, stygging!

    42. LOL ! dere er så fette teite som sier at hun er stygg osv. SKAFF DERE ETT LIV FFS !! Jeg synes heller ikke store føtter er fint, hva skal dere gjøre ? skjelle meg ut på NETT xD ? Æhæhæh!
      Særriøst skjerp dere ; ) å gidd å kommenter anonymt, stikk face to face — FEIGINGER ! 🙂

    43. Jeg synes du ser veldig pen ut. Og du har helt rett: store føtter er ikke fint. Men styggest er knær. Lykke til videre med bloggingen.

    44. Hei, ville bare si at vi har ytringsfrihet i dette landet. Greit at man synes store føtter er stygt, men da må man også forvente at noen kritiserer deg for det, og tåle kritikken.
      Det kommer alltid til å være uenigheter om alt, fordi det er alltid flere sider av en sak og folk som legger vekt på det DE bryr seg om.
      Hvis hun velger å uttale seg om at store føtter er stygt, er det hennes valg. Da har hun valgt å bruke ordene sine på en slik uttalelse.
      Og har virkelig ikke dere som kritiserer og støtter henne, noe mer nyttig å bruke ytringsfriheten deres på en dette her? Greit nok det, men håper virkelig at dere også kritiserer og støtter litt dypere saker enn utseende og om kroppen vi er født med.
      Husk at vi alle er skapt helt unikt for en grunn. For at du skulle kunne være deg selv, uten at noen andre skulle kunne være helt lik 😉 noen ganger er det vanskelig å godta, er klar over det selv, men det må være grenser for hvor mye vi skal ta oss nær av. Vil du ved slutten av ditt liv, tenke over at du lot deg hindre i å blomstre pga deg selv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg